11 de gener 2013

Voltes

.
Asseguda, dono voltes a la cullera dintre del got de les herbes. Les dono en el sentit de les agulles del rellotge. Escolto una música relaxant recent descoberta que no puc parar d´escoltar. Amb el peu dono voltes a una pilota de goma, trobo millora en la part plantar si ho faig amb constància. La melodia acaba de passar a mode major, se m´eleva l´esperit (o com cadascú li digui) i penso que aquest instant és el més feliç del dia. Cada vegada sóc més feliç en solitud, i amb menys. Miro la cara-pedra de Didier, ella també em mira. Avui també li he donat un quart de volta. Sé que aquests dies són estranys i profunds. Voltes a la cullera, voltes a la pilota... la vida...voltes i més voltes.

1 comentari:

john ha dit...

Hola soy John el que pinto la ropa tendida de tu casa, es un placer saber a donde van mis tenderetes, estube mirando tu blog y algunas poesias que me gustaron, y eso me hace ver que fueron al lugar correcto, ademas de ser un orgullo que me hayas escogido viendo que tienes sensibilidad por el arte en general.
ademas de tu blog estube mirando otro que sale un chico que hace quesos, andamos en un camino parecido , yo y mi mujer estamos montando un huerto biodinamico bastante chulo, y al verlo me gusto.
bueno un placer conocerte, espero que te guste alguno de los versos que escribo. y muchas gracias por dejarme estar en tu casa