13 de febrer 2008

Coordinació,comunicació i altres



No em pensava fa uns anys,que més endavant,m´hauria anat tan bé saber més de conceptes com comunicació,mediació i coordinació.
Que de boca meva sortirien tantes vegades paraules com consens,diàleg,unió.
Que m´estaria hores discutint,dialogant ,amb d´altres persones sobre el futur d´una trajectòria,d´un projecte.
No em pensava que una assemblea fos tan important.
Que necessitaria saber més d´economia,de subvencions,de legislació.
Que hauria de parlar i negociar amb advocats.
Que em caldria tant comunicar i que em comuniquessin.
Que es necessita coordinació" a tempo" per que tot rutlli bé.
Que els mails podrien convertir-se en una arma de dos tallants.
Que estigués tant de temps pendent d´una pantalleta només per que em comunica alguna notícia nova.
No em pensava que el debat i les diferències em podrien enriquir de la manera en què ho han fet.
Però ara que ho penso bé...era previsible que tot això em fes falta en algun moment...
Intentaré esforçar-me per fer, el que depèn de mi, el millor possible.
Que així sigui...