14 de juliol 2007

Dels vells( i bells) temps


Són les 22h i escaig de la nit.A casa encara no m´esperen.Els hi he dit que anava a veure una exposició de nit.I és cert.Però ja he tornat.En una horeta ja ho tenia tot vist.I ara estic aquí,en una terrassa,de nit,sola.Corre una brisa fresca,i això que estem al juliol.Però aquest juliol està sent benèvol amb nosaltres.Estic al costat de casa.Podria haver anat a casa directament,però em venia de gust una estona per mi,aquí amb una cervesa i un entrepà.
Hi ha dues taules ocupades,on xerren,però jo intento no escoltar i disfrutar d´aquest moment.Quan de temps feia que no estava sola en una terrassa?
És divendres.Un altre divendres estaria davant la tele,o amb el meu company fent "sofing".Aquest ha estat diferent.
L´exposició,de fet,era un showroom a casa de l´artista.Hem vist les obres d´art de Raquel Cohen,a Vallvidrera.Quan s´il.luminen,els seus "cocuyos" cobren vida i són el centre d´atenció d´allà on estiguin.Veieu http://www.cocuyos.com/.
Tenen força,tenen vida pròpia,i un diria que no tenen preu,però sí que en tenen sí... La visita és totalment aconsellable,d´una altra banda.
Tornem al present.M´he fotut un entrepà de xistorra,i ara damunt la taula només resta l´ampolla d´oli verge extra Olisone ( no la conec),que he demanat per refregar mig tomàquet al pa i untar-lo d´oli.Ara em ve al cap el capullo que conduïa el cotxe descapotable per la carretera de Vallvidrera i anava fent ziga-zagues i accelerant i desaccelerant cada dos per tres.En aquest sí que se li podria recriminar una conducció poc respetuosa tant amb el medi ambient com amb la resta de conductors que l´han d´aguantar.Agents de l´autoritat:Perseguiu aquest tipus de conducció i deixeu en pau als conductors que respecten les normes amb sentit comú.Sentit comú.Fa tant de temps que no en veig pel carrer una mostra,així... a l´atzar.
Haurem d´esperar canvis.Com diu el Dylan en la seva frase:"Els temps estan canviant ".
Bona nit companys de lectura.