17 de juny 2009

Borratxera primaveral


Papallones iridescents ens reben als viaranys.

Caminem per barrancs oblidats,

dos cors-el teu i el meu-captivats.

La verdor ens envolta i del sol aclaparador neix aquesta verdor.

Bernats,marietes,saltamartins i espiadimonis penetren el meu iris.

Abraço amb delicadesa l´escorça d´un vell xiprer

i m´estremeix la seva textura.

Dos bolets ectòpics treuen el nas sota un tronc.

Tinc naturatropisme.

Sabaters als tolls,escarabats d´aigua,

arnes al capvespre,espigues als mitjons.

Pins,alzines,lligabosc,

ortigues i orquídies a les fondalades.

L´interior del label d´una orquídia em

mira directament als ulls,

més sincer que moltes persones.

Em treu la llengua sense cap vergonya.

Vanesses,rogetes,nimfes del bosc,

no pareu mai de dansar!

I el pensament que a les 15h30

tinc hora amb el quiropràctic

em desperta d´aquesta borratxera primaveral.